Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/gen/domains/gen.mda.pl/public_html/wp-content/themes/main/template-parts/page/page-topbar.php on line 5

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/gen/domains/gen.mda.pl/public_html/wp-content/themes/main/template-parts/page/page-topbar.php on line 7

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/gen/domains/gen.mda.pl/public_html/wp-content/themes/main/template-parts/page/page-topbar.php on line 8

Warning: Undefined variable $breadcrumbs_link in /home/gen/domains/gen.mda.pl/public_html/wp-content/themes/main/template-parts/page/page-topbar.php on line 24

Masz pytanie?

Znalezione tematy

Czy można rozliczać się za gaz co miesiąc z faktycznego zużycia?
Tak, możesz rozliczać się w dowolnym dniu miesiąca z faktycznego zużycia poprzez eBOK, aplikację lub korzystając z formularza. Jednak nie częściej niż raz w miesiącu.  
Jak podać stan licznika do rozliczenia online?
Stan licznika do rozliczenia możesz podać za pomocą eBOK korzystając z funkcji "Dodatkowe rozliczenie" lub Aplikacji G.EN. za pomocą funkcji "Wniosek o rozliczenie".
Chcę zgłosić rozliczenie międzyokresowe telefonicznie. Jakie dane przygotować?
Aby rozliczyć się międzyokresowo podczas kontaktu telefonicznego należy przygotować numer klienta lub umowy, stan gazomierza i jego numer oraz w celach weryfikacji osoby dzwoniącej nr PESEL lub NIP.
Co zrobić, gdy pojawia się błąd przy podawaniu stanu licznika?
Zgłoś nam ten problem przez eBOK, Aplikację lub Infolinię.
Czy o wartość nadpłaty można pomniejszyć kolejną płatność?
Nadpłata podlega zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile nie zażądasz jej zwrotu w formie pisemnej. Oznacza to, że zaliczki na nowy okres rozliczeniowy określone na fakturze można pomniejszać do czasu wyczerpania kwoty nadpłaty.